23 Ocak 2012 Pazartesi

Şort giymeyi özledim

Artık yaz gelsin yeaeaeaea havalarına girmiş bulunmaktayım. Bende her sene bu civarlarda görülen bir davranıştır şekerim. Artık havuza girip, şort giyip, dondurma yemek istiyorum. İstiyorum yani, can bu ister. Çilek ve üzümün manavlardaki yerlerini almalarıyla küçük sevinç kıvılcımı, mağazalarda yaz sezonu açıldığında büyüyecek, eminim. Henüz kışın en cafcaflı döneminde olsak bile. Hani sıkıldım artık bi taraflarımın donmasından. Yağmur yağsın ona bir şey demiyorum ama böyle lütfen sinirlenmeden, hafif hafif. Ne biliyim yağmurun altında yürüyüşümün içine etmesin soğuk. Kar mesela. Harika. Diycek lafım yok. Kar böyle yumuş yumuş, pamuk gibi süzülürken ala! Ancak fırtınamsı karlara karşıyım. Böyle şeker şeker kar topu oynamanın keyfi başka şeyde yoktur. Sonrası pek bi fena.
Sonracığıma okul. Şu an her şey hoş, her şey tatlı. Ancak 12 gün sonra yine başlıyor! Yeter artıkın.
Neyse efendim, güneş bi taraflarını göstermeye başlasa mikemmel olur. Hayır bronzlaşçam bronzlaşamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder