23 Ocak 2012 Pazartesi

Bugün çok bi popo

Tatil bana iyi gelmedi. Böyle boş boş oturmak bir şeylere takılmama sebep oluyor sanırım. Mesela bugünün olayı yavaş yavaş oluşmaya başlayan basenlerim! Evet. Tabii bunu önceden görüp, milyonlarca tedbir aldım. Örneğin bisiklet! Bacaklara çok iyi geldiğini biliyorsunuzdur. Evet, yazdan beri ilk defa aşağı bisiklet binmeye gittim. Ham olduğum için bugün çok yorucuydu ama her geçen gün daha kolaylaşıcak gibi. Sonracığıma tabii internette basen eritme egzersizlerine baktım hepsini yaptım. 5 kere diyosa 10 kere yaptım. Ayrıca her öğünden önce evde deli danalar gibi koştum. Ve her yemek yiyişimden sonra ''Artık diyete başlıyoruuuuuum'' demem (tabii tokken) annemi usandırmaya başladı sanırım. Evde depresif ve takıntılı bir şekilde dolaşan ergendim çünkü. Aynalara küsmüştüm... Falan. Tabii şaka. Evet nerde kalmıştık, benim şu küçük fazlalığı en kısa zamanda atmam, yok etmem lazım. Delireezaaam!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder