24 Ocak 2012 Salı

Detoks

Evde sağlıklı olma alarmları çalıyooor! Zıngır zıngır. Sanırım dün azcık kaşındım. Yok efendim popommuş, yok efendim oymuş buymuş derken, babam günümü gösterdi diyebilirim. Dün eve zilyon tane sebzeyle gelmiş, ''Detoksa başlıyoruz!'' diyor. Şimdi evet sağlıklı ve zayıf olmak müthiş şey, herkesin rüyası fakat sebzelerin suyunu sıkıp içerek olcaksa, olmasın daha iyi.. Koyu yeşil bi karışım ortaya çıkıyor sonunda. Aklınıza gelen her sebze var bunun içinde. Ve bana da hazırlamış, iç diyor. Dedim hohoho dur bahaalıııım. (tabii demedim) Ay ben milkshake bile içince midem bulanır, bunu nasıl içiyim?!?! Koca bir bardak, az da değil. Ayrıca sabahın köründe. Aldım bir yudum. Sonra bir yudum daha. Ve bitti, tamam dayanamıyorum, kusucam. Hayır, yoğğğğ. En sonunda şöyle bir anlaşma yaptık babişle sebzelerin suyunu değil de kendilerini çiğ çiğ yicem. Evet bu, öbüründen 35417 kat daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder